Minneapolis

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, jag har varit väldigt upptagen ! Idag har varit en PRIVAT DAG, så ni får inte veta så mycket.

Vi fikade iaf med min pappas moster, hennes man & farmor. Inger ( min pappas moster ) & Mike ( hennes man ) bor egentligen i Minneapolis i USA, fast de hade varit i Göteborg på den senaste tiden för att vara med Ingers ena barn ( Inte Mikes barn, då ). Gud, jag vill till Minneapolis nu ! Där är Americas största köpcenter :o Det är tom ett tivoli i köpcentret & det är 3 våningar, oh D: Fast jag kanske kommer åka dit... Hihi :)



Tivolit i köpcentret ^^



Minneapolis (:



Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson

sv: ja den verkar lite tråkig utan 3d..

2010-03-07 @ 19:45:27
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Låter ju roligt om du får åka till Usa, dit skulle jag också vilja resa:)

2010-03-09 @ 17:54:24
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0