Hello :)

Hello ! ♥

Idag har varit en upptagen dag ! Först var jag på tennis, inte särskilt kul. Charlotte ( min tennislärare) började ignorera mig ca 20 minuter innan vi skulle sluta. Direkt efter tennisen då åkte pappa och jag till Lund, hihi, gissa vad vi gjorde där ? Jo, vi köpte min födelsedags present, haha !

Sen när jag kom hem så blev det städning och packning och så hittade jag sladden till datorn för den lila kameran, så jag la in bilderna från den ! :)

Nu är farmor här, så det kanske inte blir mera inlägg idag, men man får hoppas !



( Foto: Jag. Öhm, inte fotad med D90, utan en liten vanlig kamera. Bilden är tagen i December )


Kommentarer
Postat av: Lowan

Haha, diggar bilden :D Fin katt :3

2010-03-26 @ 23:54:11
URL: http://lillalowan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0