18/3 - 10

Förlåt alla bloggläsare för jätte dålig uppdatering de senaste dagarna ! De är bara det att det är så mycket nu & jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i bloggen. Jag har idé torka ...

Gillar ni så jag skriver nu ? Typ, en bild och vad jag gör om dagarna ?

Idag har jag iaf varit på gitarr. Det var okej, inte värst roligt då. sen mötte jag pappa för att jag skulle se om jag ska önska mig en systemkamera, som bara är min, men den kostade 8 500 kr & isf måste jag betala kanske 4000 själv :o Jaja, jag måste tänka, jag kanske ska vänta att önska mig en till jul. För jag kan säkert få låna pappas... ^^

Just nu är jag väldigt hungrig & det blir makaronilåda :)

Hörs senare !

OBS ! Kommer bli mer bloggande nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0