Gäster ;D

Gah ! Nu är jag arg på mig själv ;( Jag skrev att jag skulle lägga in ett till inlägg igår, men jag gjorde inte det :/ Hoppas ni inte är arg på mig :)

Jo, min kompis Hedda vill så himla gärna att jag ska ta ut flätorna, men jag vet inte, vad tycker ni ? ;D Det blir isf imorron, så röstningen måste vara klar då :)

FRÅGA:

Ska jag ta ut flätorna ? hihihi ;D

Röstningen avslutas 13:00 imorron, så kom igen !

Idag så kommer gäster, om redan... 5 minuter :o Oj, jag måste göra det sista klart.


Kommentarer
Postat av: JULIA!<3

du är fin med flätor men.. ta ut dom imorgon så har du fiint hår i skolan :)<3

2010-01-17 @ 11:32:48
URL: http://saraahsbabeeh.blogg.se/
Postat av: saga ;*

njae... jag tkr nog nt du ska ta av dem ännu :)

för det är inte alltid man får sånna flätor liksom, och du är jätte söt i dem oxå :D



så jag tkr du ska ha dem lite till, men du!

om du ska ta av dem fåru ta 1000 ego pics och lägga ut! §

2010-01-17 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0