första/andra dagen av resan :D

Hej alla :D

Sry, för jag inte skrev igår, det blev bara så mycket. För igår var jag med Hedda & åt lunch på Petters, men det fanns inga sittplatser så vi fick stå & vi frös som in i ! Om man bara tog av sig vanten i typ 10 sek så frös man ihjäl, fast det bara var -10 grader. Jag hade ingen mössa, för den delen så jag frös väldigt mycket om min öron.
Sen skulle Hedda åka till Tyskland med sin pappa i en dag, tror jag (: Klockan 15:30 kom jag hem & sen var det snabbt att göra sig klar till tennisen som var klockan 16:00. Saga & jag var dem ända på träningen igår, Cornelia var på semester & sen vet jag inte var Isabelle & Mennie ( Tror hon stavas så ) var. Saga vann ca fyra gånger över mig, men så blir det väl första gången på jätte länge, för jag gick ju inte den 20/12 - 09. Sen var det inte mycket mer den kvällen.

Men nu återgår vi till resan. Flygresan var väldigt krånglig. Först till Ängelholm flygplats, sen åka 50 minuter till Arlanda Stockholm. Från Stockholm till Rom ( mellanlandning ) , som tar ungefär 3 h. Sen från Rom till Etiopen ( Addis Adaba ) som kanske tog 6 h. Från Etiopien till nån stans ( mellanlanda ), kanske det var Kenya ? Ja, jag tror det & sen till Tanzania :D.




Utanför Tanzanias flygplats.



Lite längre ut från flygplatsen .



Jag i mini bussen på väg till hotellet som vi bara skulle bo på en natt ( fotade inte hotellet )

OBS, bilden är suddig, hahaha & ful. Jag var väldigt svettig & trött efter en låång flygresa.










Ett par som gifter sig mitt i rondellen bland alla bilar :D



Banan träd (:



Mark :)

Sen var vi framme vi hotellet, nästa dag var första dagen på safarin, de bilderna kommer i ett annat inlägg :D


Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Haha, näe så gulligt och gifta sig där. :$

2010-01-09 @ 01:29:51
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0