Ny header ;D

Halloj alla !! ;D

Sry Hugo, för jag glömde att skriva grattis på bloggen igår :o KOm på det precis när jag hade stängt av datorn ;s

Ser ni min nya header ? ;)  Vad tycker ni ? Jag tycker den är skit fin ! HAAHA, tro inte att jag skryter, för det är inte jag som har gjort den, det är världens sötaste Cornelia som har gjort den =)

Tack Cornelia gumman ♥ Klicka er vidare till hennes blogg HÄR

Idag har inte hänt så mycket, handlade lite presenter till mamma & pappa som fyller år imorron ;) Haha, ja, de fyller år på samma dag ♥ Ni får se imororn vad jag har köpt, om ni vill.

Jag & min komois Thyra gjorde en blogg idag, ni kan klicka er till den HÄR

Juste, visst har det snöat mycket idag ! Snöstorm, usch, det var svårt att trava hem, hahaha, men jag vill inte ha mera snö, jag vill ha vår ! ;(  HAHA. Jag försökte just nu öppna min balkong dörr, det gick knappast för det var så hög snö =)

Men nu borde jag gå & lägga mig , såg just att klockan var ganska mycket, fast jag ska nog läsa några sidor av boken & öva lite på läxorna.

( hihi, min blogg i miniatyr )




Kommentarer
Postat av: wilma

Jättesöt gumman. =)(L)

2010-02-02 @ 20:19:43
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

2010-02-05 @ 12:50:23
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0