11/1 - 10 Ledig dag ;D

Hej !

Jag vaknade för en stund sen. Jag kan inte fatta att det är skola imorron, jag orkar verkligen inte med skolan, som tur var det studiedag idag, så det känns som lovet är längre.

Igår kollade jag på filmen ' Click ', den var väldigt rolig, men ändå väldigt sorlig, när han hoppar över hela hans liv ;s

Nu ska jag kolla klart ' New Jesey girl ' ( som jag började titta på igår ) & njuta av min lediga dag.

Jag idag ( Jag försöker få en bra bild när jag hoppar, men jag lyckas inte )

OBS ! Jag vet att det ser ut som jag har smink, men det har jag inte :)

Klänning med krage: H&M, tror jag, gammal.
Mysbyxor/träningbyxor: Stadium.
Tofflor: Jag vet inte, mamma köpte dem. Tror Kaphal (:


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara ledig!

2010-01-11 @ 11:31:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0