22 Jan - FREDAG :P

Shululu :D

Sry för jag inte har bloggat på några dagar, har varit sjuk & varit hos doktor & sånt :/ Hos doktorn ( igår ) fick jag rda på att jag ska operera ( kanske ) mitt ben, för det ena är korta , ungefär 3 - 4 cm. Det finns två olika operationer, men de orkar jag faktikst inte skriva om, jag skriver något när jag vet vilken operation det blir ;)

Som sagt, jag har varit sjuk för jag mår illa, ont i huvudet, ont i halsen & ont i örat :/ Jag sjuk idag med, men jag mådde sämst för någon timma sen.

Just nu händer inte något för mig, tråkar typ, som jag har gjort hela dan ! Inte kul ;(

Men vad ska/har ni göra/gjort i kväll då ? =)


Nu ska jag forsätta med mitt tråkande & bjuda på denna fina bild från safarin i Tanzania :)



Två lejon systrar :P Så fina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0