Foto .



' Modell ': Hedda.  Foto: Jag. ( inte redigerad )


Tjena :)

Blogg.se har varit lite konstigt & jag har inte kunnat logga in. Det var därför det inte blev något inlägg igår .

Igår var jag med Hedda, vi fotade lite & så där ( som ni ser där uppe ), det var kul. Idag kom städerskan klockan 8 -.-' Usch. Man fick vara på samma ställe hela tiden, för man visst inte var man skulle gå, men sen så kom pappa & hämtade mig vid halv 12 tiden. Jag var på hans jobb lite & sen åt vi på en Indisk resturang, det var gott. Jag tog friterad kycklig, för jag fattade inte vad det andra var. De var ganska goda, lite curry i & så, inte som vanliga. Men det konstoga var, det var både pommes & ris ? HAHA, jag orkade inte ens halva :o

Sen sa pappa att han kunde tjutsa mig hem klockan kvart i 2, så jag var lite på stan så längre, men det varade inte länge. Det är väldigt tråkigt att gå på stan ensam. Efter åkte jag hem & sen gjorde jag inte mycket. Mamma kom hem ca 1 timma efter det & vi fikade & sjöng singstar.

PS. jag hittade jätte söta klämmor på stan, men jag visste inte om jag skulle köpa dem, så jag gjorde inte det . Jag ångrar att jag inte köpte dem.


Nu ska jag fortsätta tråka för Hedda är i Rm så vi kan inte snacka på skype.


Kommentarer
Postat av: wilma :]

Neej, du ser hur sötig ut som helst Alice. =D <3

2010-02-22 @ 17:43:20
Postat av: wilma :]

Jag lovar.. =D

2010-02-22 @ 17:45:17
URL: http://wbskywalker.blogg.se/
Postat av: elin ♥

Du var ju hur söt som helst på bilden?! :o ♥

2010-02-23 @ 18:31:45
URL: http://eelinamanda.blogg.se/
Postat av: hedda :D

Hej alice! fina bilder du la ut!!!! fast jag ville bara saga att jag saknar dej mycket jag e i Rom nu jag har vantat pa att du ska logga in pa skype men du e inte in loggad :( men aja vi ses ju imorgon nej jag kommer hem skit sent!!! men kanske i overmorgon ;) detta e en engelsk data sa du fattar nog vrf jag har a och o... men som sagt jag saknar dej sa jag nastan dor! men jag ville bara saga det... p.s skit fin blogg.. tss hoppas du ser denna komentar.. ps igen jag har koppt en soveni till dej hoppas du gillar den hejda alice !! ;) (L)

2010-02-25 @ 10:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0