GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ♥

Glad alla hjärtans dag ♥

Ja, då är det redan alla hjärtans dag, tiden går fort ! Jag fick ett armband & en sten i alla hjärtans dag present, tack mamma ! ( bild kmr sen, råkade glömma att jag hade laggt armbandet i byxfickan & sen så slängde jag in byxorna in i tvätten, hoppas armbandet klarar sig, för det är i tråd & pärlor :o )

Tidigare idag var jag på tennis, det var okej, jag var inte så bra då, HAHA ;)

Här får ni lite bilder på mig, myskläder :3




Ett hjärta till er från mig, ful, men jaja 8]


| HÖHÖ :3



Vad ska ni göra ikväll då ? Bio med killen/tjejen eller bara vara med kära ?




Kommentarer
Postat av: elin ♥

sv: Detsamma!:D <3

2010-02-14 @ 18:31:42
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0