Läxor x_x'

Hej-Hopp-Gummisnopp x_x'

HAHA. nej, sry, alla känsliga O.o

Just nu sitter jag & ritar, det är faktikst min läxa (; Att göra en dikt & illustrera den. Usch vaden blev dålig, men jag bryr mig faktikst inte så mycket :)

Mamma & pappa kommer inte hem förens klockan 19:30 & jag är hungrig. Får väl ta en macka elr något.

Ne, men jag ville bara lägga upp en bild, för jag ska rita av den, så vi hörs senare !



Bild från Båtturen på Zanzibar. Kolla vattnet ! Det var knall mörkblått & det var så himla fiiint :) Man ser verkligen inte hur fint det var på bilden, men med lite fantasi kanske ni kan tänka er bort dit & se det med egna ögon ( HAHA, gör havet blåare, som det är IRL )



Kommentarer
Postat av: richi

sv; hehe, jag har helt glömt vad jag skrivitdär? :o

ja, det gör jag! :)

2010-02-11 @ 17:08:04
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0