Adina (:


Bild från i Sommras, Oh, va jag längtar efter värmen & solen ! Foto, me ;) 

( Sry för igår, det blev inget inlägg )

Heeej :D

Igår var jag med Elin & Märta, vi givk lite på stan & åt lite & sånt. På stan hittade vi massa fina saker ! Sen på kvällen skulle jag äta hos dem , för jag skulle sova över :) Vi hade jätte kul, fast det blev kanske lite sent. Jag somnade ungefär vid 2 tiden ;) Ni skulle bara veta vad vi gjorde , hihi .

Idag så vaknade jag ca 10. Vid 12 åkte jag hem.

Just nu mår jag inte så bra, det började igår. Jag var lite yr & hade ont i huvudet. Just nu mår jag illa & lite yr, det är därför jag inte skriver så himla nogrant ^^

Ni får ha en sån trevlig kväll !



Kommentarer
Postat av: elin

sv: Jag vet. :'o <3

2010-02-24 @ 21:44:57
URL: http://eelinamanda.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Du är de! :]



Tack. <3

2010-02-24 @ 21:45:24
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0