www.zhakuracha.blogg.se

Kolla in på hennes blogg. Hon e underbart söt, snäll & cool :D

btw, det e hon som har gjort min header (a)



Dagens kläder:  underkläder, olivgrön klänning.
Dagens frisyr: vanligt utsläppt ruffsigt hår D:
Dagens smink: tog lite mascara i morse, sen tog jag bort det. 
Dagens planer: Dagen har typ gått, klockan är 6. Ska väl äta snart.
Dagens hiss: Snickers :D <3
Dagens diss: Tråka, inte ha något att göra. 
Dagens låt: With you - Chris Brown. 
Dagens film: ingen, bara gosipgirl.
Dagens vill ha: Löshår, mobil, hörlurar.
Dagens saknad: Mamma <3
Dagens humör: ASMEGASUPERTRÅKIGTHURMÖRSOMKANSKITAPÅSIG
Dagens längtan: Hm, ingen -.-'
Dagens mest använda: tv & data.
Dagens måste: banta -.-' Haha, nä, jag måste väl äta upp min snickers, fast jag e så himla mätt. 
Dagens bild:
, hahaha, sry, den e lite vänd. Hahaha, titta Aron.


Kommentarer
Postat av: jjulia<3

såå himla sööt aron e <3 och du lika så<3

2009-11-08 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0