~ (:

Då var man med Bella idag då. Vi gjorde en film, typ, hahaha, så vi spelade in. Sen klockan 2 så åkte pappa, farfar & jag till väla. Farfar kollade på regnställ, men han köpte inget. Sen så åkte vi till Siba & Elgiganten. Mobilen som jag skulle köpa kostade 250:- mer, så jag kommer betsälla den på nätet ikväll (a) Det blir nog den silvriga :D Jag köpte ett fodral, med, för jag ska skydda den.


 Den syns inte bra, men det är ungefär 3 blommot i olika stl. & det står golla på den. Det är 2 'fickor' som det är rosa färg i. Köpt: Elgiganten, Pris: 99:-


Sen så hände inte så mycket, jag tvingade pappa att jag inte skulle gå på handbollen, men då skulle jag inte vara vid datorn, hahaha. Men jag mår inte bra, jag har ont i huvudet, mår illa & e as trött. Jag fick ont i huvudet för jag slog i det i en järn - skål, som e as stor & håård ;S Det gjorde ont som fan, & det var mitt på tinningen -.-'



Jaja, jag har inget mer att skriva, så puss & hej leverpastej.


Liten låt som ni får lyssna på:


 Fanns bara att ta med lyrics (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0