Cing ching x''D

hejhej (: Idag var mamma & jag på stan, fast först var mamma, jag & brorsan & åt på sibylla, ler hur det stavas x'd Vi betsällde varsin tunbrödsrulle . Sen så åkte mamma & jag till stan, först gick vi in på lindex & kollade smink, men sen så gick vi in på Åhlens :D Vi köpte lite prudukter, jag fick en kräm, som var ungefär som foundation fast inte så täckade, det är bara till för att bli lite finare i huden ;P Hm, bilder på det kommer här ( ni får bilderna imorron )


Sen så ringde pappa, & sa att min mobil som jag beställde igår hade kommit (: Men jag fick inte den om jag inte sprang, jag gick i en timme istället. Det var as fint ute & jag fotade lite bilder ( med min gamla mobil )
 
men de bilderna kommer imorron också.

Hm, det går inte så bra med den nya mobilen, man måste intallera en sak för att lägga in bilder, så ni får vänta ett tag,


puss & hej leverpastej

(sry, kort inlägg, men jag orkar inte skriva idag riktigt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0