RÖÖÖSTA !

Hejhej :'D
 
Idag var jag borta från skolan igen, det är väl okej nu, har varit lite jobbigt i skolan så jag har inte velat gå dit. Tack så mycket för era komentarer, det värmer jätte mycket att se att nån gillar min blogg & läsa det jag skriver.

Jag har hållt på med mitt projekt till Öppet hus idag, mamma hämtade mina saker från skolan.

Två stora papper är det just nu, inet så mycket text men jag ville att det skulle vara mycket bilder, eftersom Italien är så fint :) Jag har själv varit i Italien ungefär 4 ggr, ni får bild på projektet när det är klart.

Hantverkarna har varit här idag så jag har inte haft tillgång till en dator, så förlåt för jag inte har skrivit innan idag <3

Idol har ju varit, Mariette, Calle & Reza äger, ingen var särskilt bra på duetten.

Jag tycker alla ska rösta på dem.

Calle, 099 414 04

Reza, 099 414 03

Mariette, 099 414 06

<3




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vilken tur.

2009-11-13 @ 22:30:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: AnTooNn

Calle äger ;P

2009-11-13 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0