:D

Idag har typ inget hänt ._.

Bara tråkat. Imorron så ska jag ta spruta mot gula febern, de flyttade det till imorron, så jag kanske inte kan spela tennis på söndag igen -.-' Har inte gått på typ 3 ggr.

Hm, & sen imorron ska jag på pyssel - sak. Vi ska dit klockan 2. Det kmr bli myysigt. Sen åker pappa tidigt imorron ;/ Han ska ju till Barcelona & se på fotboll på söndag. Han kmr vinka i tv:n, hahaha.

Idag tog mamma & jag ner julsakerna (: Det är ju första advent på söndag.



Hihi, lite jul saker :D



Min söta lilla ren som sjunger ♥



Hahaha, jag i tometuva, men den syns typ inte ;s DET SNÖAR, hahaha.



lite saker. Möööss (: Med tomeluvooor (a) & en kruka som jag gjorde för läänge sen .



Lite saker jag gjorde förra året åpå den dra pyssel - saken hemma hos min familjs vänner.



Två sånna saker man sätter i växter/blommor. Oanvända. Jag tog den med snöflingan in på mitt rum.




Sen så hade mamam öppna dörren för att semon ville in & då upptäckte hon Aron i en malja med diskmedlel :o
 Han kunde ha druknat ;/ ♥ en fick vi duscha honom, han blev gane& jätte gullig.



Hahaha, bilden blev inte bra, tog blixt så ögonen blev konstiga & sen är det efter jag hade tokat honom ♥



Sen har jag en sak att tipsa om, ett jätte gulligt mobilsmycke



En mobil rengörare, typ, den torkar av skärmen , den är så underbart söt, finns i olika färger/former.

Källa: http://strapya-world.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0