♥ 25/26 Nov. Helgens planer :D

Hej allt folk ♥

Jag hann inte skriva igår, hade så mycket att göra ;s Jag skulle ta ett vaccin mot gula febern igår, men sen visade sig att man måste ta det en månad EFTER man hade tagit svininfluensan vaccinet & det hade inte läkarna sagt :o Så jag ska typ ta det den 9:onde December. Sen så åkte mamma & jag fikade på ett mysigt cafeé :D Kaffet är godast där i hbg säger många, haha. Jag smakade mammas capuccino ( Det stavas så, right ? ), den var så himla good. Jag vet, det är kanske konstigt med en 11 - åring som gillar capuccino/kaffe, men ja, jag gör det ♥ Mamma & jag delade på en macka & jag tog en god dricka. Sen så köpte vi mat, sånna soppor som man värmer & lite bröd. Vi åkte hem . Jag duh& efter d timme åt mamma & jag. Efter det skulle vi typ på en sak på Jonatans skola, de skulle visa upp olika produkter, som affärer, locktångar, mikrofoner osv.

det var kul :D Hahaha, vissa såg inte att jag & Jonatan var lika & de fattade inte allas att vi var syskon. Jag var längre än vissa & tänk, de är 9:or :D Sen åkte vi hem & var hemma klockan kvart över 8 & jag behövde göra läxor.

Hahaha, glömde, i skolan gjorde jag, paula ( min lärare ) & Hedda mat i skolan när de andra hade gympa ( glömde min gympa påse hemma ) . Vi gjorde mat till en tävling, typ godaste fiskpinnen elr nåt. Den blev skit god .


_________________________________________________________

Idag har jag varit i skolan som vanligt ^^ Iiiihii. Jag hade glömt att dra ur kontakten på min locktång så jag fic, gå hem igen & sen  tillbaka ._. När jag kom tillbaks så sa de at de skulle göra om de med fiksinnarna, alltså de skulle ha sån stor potatis, istället för sånna dära potatisar i ugn.

Efter skolan var det piano, så jag gick ner för den stora backen & sen efter pianot så fick jag gå upp för backen & hem ._. Det tog en halvtimme -.-'

Iaf, det är Fredag imorron ♥♥

Här är mina planer för helgen:

FREDAG, Hm, tror inte detär nån plan, vara på stan kanske med nån kompis elr så. Idol, mys på kvällen.

LÖRDAG, Pysseldag, som vi har VARJE år med våra kompisar. Det är typ 5 familjer. Vi dricker glögg & äter lussebullar & pysslar hela eftermiddan/kvällen ♥ Hahaha, pappa är i Barcelona & kollar på fotboll, eller det kanske är på söndag ? Jaja, jag fick följa med, men jag missar inte pysseldagen.

SÖNDAG: Första advent. Julskyltning i stan. Så myyysigt, det är så himla vackert med alla ljus också (: Kanske ska gå med Hedda, det är osäkert.

btw, jag fyller år om 4 månader, exakt idag ♥


Kommentarer
Postat av: xladysovereignx@bdb

hihi, kuul! :D



♥ Du, btv, jag vill träffa diig!. ♥



:D hoppas du har det bra! (y'



jagälskardiiig! :D



//dinbästavän!

2009-11-26 @ 20:46:22
Postat av: sanna*

sv: ja, hoppas det!!:)



förlåt för sent svar:(

2009-11-27 @ 13:54:08
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: sanna*

sv: på H&M!:) tack btw

2009-11-27 @ 13:55:36
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: SANNA

HEJ TÖSEN! :)

Vad händer hos dej? :)



kram

2009-11-27 @ 17:27:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0