20 Nov.

Ja, som sagt, jag har inte skrivit på länge, så jag tänkte att skriva lite om dagarna som har gått.

Förrgår, Fredags, då var det Demokrati dag. Gläntan skolan, Påarp skolan & min skola var på Idrottens hus & vi pratade om Demokrati. Vi hade redan haft gymnasie elever på våran skola varje vecka så vi hade gjort några projekt. Iaf, några i alla dom här tre skolorna hade några av barnen fått bli intevjuvade för att kolla hur det var bland 5 klassare, & allt var nästan likadant, fast mellan gymnasie eleverna & 5 klassare var det verkligen skillnad, haha. Ja, men vi kollade på de intevjuverna & sånt. Sen så skulle några i klasserna läsa upp sitt projekt, jag var nära att bli det, men det blev Timothy, Carolina & Hugo (: Projekten var tt man skulle skriva vad man ville förbättra i sin skola & i Helsingborg. De andra klasserna ville bara ha nöja, som simhall med äventyrsbad & ny sporthall med badhus & ny saker. Vår kass ville få bort Nazister & Razister & få en bättre miljö & inte skräpa ner så mycket, så vi får bättre luft och så & vi sa inget för skolan. Efter det blev man indelad i grupper med en politiker :D Hihihi, han frågade oss lute saker & vi skulle typ säga saker som skulle bli bättre, jag & Heddas sa mest :D

Sen var det mat, tror jag, jag kommer inte riktigt vilken ordning allt kommer, så vi säger det, då var det skolans hamburgare, inte så gott. Efter maten så fick man göra lite vad man ville :D Jag fotade de i klassen, mohaha, fast alla kom inte med (a)



Suddig bild, men alla rörde sig hela tiden :) <3  Älskar er :D

btw, Lucas ville inte vara med.



De fina :D Lisa - Hedda - Märta.



Hahaha, ser ni vad Hugo gör ( där det är pilen )

Jag blev visst en kanin över den dagen ^^ Men ni vill inte se mina konstiga tänder, så det är därför det blev en svart prick där.



Hihihi (:

Sen så sa alla typ, hejdå & vi gick ut för vi skulle till Rådhuset.



Hahaha, titta så söt Adrian är där ^^ Värsta söt minen.



Söta Lisa <3



Jag gillar denna bilden, den är så myysig & go.



Rådhuset högt uppe & ett 'kiktorn' där man kan se ner på den vackra staden, hihi.



Käärnan :D



Trappan ner :D FIna Hedda (a)



Gud va fult det blev på bild, för i verkligheten var det så underbart vackert & det var varmt & soligt :D



Rådhuset :D



Efflinne ( stavas )
En av gymnasie eleverna, hon var skit snäll (:



Jag vet inte om man fick fota i Rådhuset, så jag lägger bara in denna, det var knapparna man skulle använda, men h*n som kontrollerade dem var inte dä, så vi fick räcka upp händerna istället.

De läste upp alla sakerna & så skulle man räcka upp händerna när de sa ja, nej eller avstår.
Jag fattar inte vad det var med Gläntan ._. De räckte upp händerna på nej när vi tog att arbeta & få bort Nazister & Razister -.-' & att få en bättre miljö & så, bara för vi räckte upp nej för de skulle få en ny spothall på sin skola, bara för mera än hälften hade underkänt i simning O.o

Iaf, Paula - min lärare -  blev skit arg när jag gjorde peace - saken för nån fotade Owo' Herregud.

Sen så skulle nån politiker svara om det gick bra, med allt. VÅra två saker gick bra :D Men inte med mera äventyrsbad i Helsingborg & någon annan sak.

Efter det så gick alla ut & vi fick släppa ballonger för Demokrati :D Jag fick den bästa bilden & alla ville ha den, men det var bara därför de åkte bort jätte snabbt för Rådhuset är vi havet & för att Alex huvud syntes på dem andra , hahaha.



Ballonger :DDDDD

Nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: Hugo #4

Jag är verkligen snygg!;)

2009-12-01 @ 14:59:14
Postat av: Hugo #4 igen

Det stavas Efflyn:P

2009-12-01 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0