18 Nov.

Hejhej ♥

Hahaha, lite sent inlägg, måste egentligen ligga i sängen nu, men jag ville bara skriva detta inlägget. Ehm, jo, idag höll vi på med våra länder i skolan. Thyra & jag gjorde klart för vårt land Italien. Thyra kan nog inte erkänna att jag har gjort mest, hon har bara gjort frågor, dekrerat med typ ett hjärta & tagit ut nån bild, men hon är lika viktig ändå i detta sammanhang (:

Så efter skolan regnade det mycket ! Elin & Märta skulle åka bil & jag fick åka med & jag blev bjuden på fika med, så snällt ♥ sen så frågade Helena ( Elin & Märtas mamma ) om jag ville följa med på deras tennis, så varför inte ? :D VI var på tennisen i 1½ timme. Elsa var där ( Elin & Märtas kusin ), hon är så snäll ♥ Jag önskar att jag också hade en kusin som var jämnårig. Mina kusiner på min mammas sida, där jag har flest kusiner, är de mellan 19 - 35, tror jag & det är väldigt jobbigt ;S Men sen på pappas sida har jag en 9 - årig kusin, fast han bor borta i Sthlm & vi åker inte ofta dit ;/

Jaja, sen så har jag snackat med Hedda i telefon i över en timme igen (a) Hon kommer imorron, så kul ! ♥


Jag måste nog lägga mig nu, innan pappa märker att jag är uppe , hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0