11 Nov.

Hejhej :D Förlåt för jag inte är så social, jag är nästan aldrig inne på datorn längre. Det händer så himla mycket just nu med skolan & det är ganska jobbigt. Ska vara hemma imorron, & då fyller Jonatan - min bror - år (: Faktiskt 15, så han är väl värd ett litet grattis ? Sen så ska jag ha piano - som är så tråkigt - & så ska jag sklippa mig, Hm, lite mer lugg, elr ingen skillnad, ska kanske bara klippa det, alltså topparna.

Tror farmor & farfar kommer imorron, så jag får se om jag skriver ett inlägg, men det kommer säkert ett på morgonen om nåt intressant.

Här kommer typ ett schema om nästa vecka
 Hm, tror jag inte det händer nåt.

  Spela skol OS i basket, fick äntligen ihop ett lag för tjejerna, men vi har inte övat & det har alla andra skolor gjort så det kommer nog inte gå så bra fö oss, vi är inte så bra ändån, men det blir nog kul :D Heldag, så man måste ha matsäck. Drill sen, Hm, patetiskt.

 Jag vet inte ?

 Piano... Vet inte heller vad jag kommer göra, elr det kanske var då vi skulle typ till Rådhuset om Demokrati & några klasser ska läsa upp våra mål om skolan & Helsingborg för Helsingborgs Politiker. Mitt parti vann inte, men det är ju inte så konstigt, vi var nästan minst av alla & det var bara jag & Elin som gjorde nåt, lite Lucas med. Men jaja, sen ska vi äta där & den kommer vara gansla god, har dom sagt, men jag är inte säker på att det är på Torsdan, det kanske är på Onsdan.

 Hm, ?


 Öppet hus, jag ska ha Italien, med Thyra, emn hon har inte gjort ett litet SKIT ._. Fast det är ju klart, hon har varit sjuk, men hon kunde ha gjort lite innan hon blev sjuk, när jag var sjuk ? Men det är ganska kul att göra det själv, hoppas bara hon inte kommer imorron, för hon kanske gör nåt konstit med den då ;s Sen måste jag läsa upp nåt på Engelska, som ska vara ett skämt, men som inte är roligt, Hm, kul .__.



Idag var det iaf brandalarm igen, på gympan !? Hahaha, jag var i omklädningsrummet så jag fick skynda mig att ta på byxorna & springa ut.

Har nog inget mer att skriva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va varför det?:O Är dem sjuka i huvudet eller ?:S



jag ska snart sova:D

2009-11-11 @ 21:09:56
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: EMMA

Ärligt talat , ska jag komma och slå människorna. Läs på denna sidan



http://vardegrundochrespekt.blogg.se

Det är mitt slut projektarbete.



Det är lixom sådant, jag håller på med, att det inte ska vara så..

2009-11-11 @ 21:30:57
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0