1 advent ♥

Good juul (:

Hahaha, jag bara skoja lite. Ja, men idag är det 1 advent, så myysigt ♥ Jag skulle egentligen gå på julskyltning med Hedda idag, men det blev inte av. Jag ska gå på julmarknad på fredag istället, fast den är på ett annat ställe .

Men i natt så sov jag i pappa säng, för han är ju i Barcelona & ska kolla på 'El Clasico' . Sen var det tennis -.-' Jag har inte varit på tennisen på 3 veckor så det var dags att träna lite. Jag kommer inte komma nästa gång heller, eftersom 'vi' ska till mormor i Småland. Hon fyller år den 8:onde, men vi är där på södan istället så 'vi' inte behöver ta ledigt från jobben & skolan. Efter tennisen så var jag & mamma på Ica Maxi i 1 ½ timme, haha, jag fick ont i ryggen av att gå unt & ha tråkigt. Jag ska snart baka lussekatter med mamma ♥

btw, jag glömde att berätta att på morgonen så visade mamma mig en stoor kalender där Jonatan & jag kommer få nåt varje dag. Det är inte första December idag, men vi är ju i Afrika på julafton så vi öppnade idag. Jag fick ett par örhängen med vita så pärlor som jag önskade mig, eftersom alla mina tre par sånna örhängen är borta ;/ Jonatan fick ett par stumpor, hahaha. Jag vet faktiskt redan vad jag ska få imorron, en hårspray, men det var därför mamma köpte det idag & jag var med ^^


Kommentarer
Postat av: tove

ååw , jag har oxå jul kalender hemma som jag o minna systrar delar på :)

2009-11-29 @ 23:18:52
URL: http://tovemalmgren.blogspot.com/
Postat av: Mickis :)

Mys mys :) <3 :*

2009-11-30 @ 17:09:25
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0