15 Nov. 2 dagar kvar ! ♥

Tjena ♥

Som jag sa igår ' Det har snöat idag ', då var det bara pyttelite. Nu , nu är det skit mycket & det är kramsnö, hoppas det inte försvinner imorron, för imorron ska vi ha julklapps utdelning. Det är så att alla i klassen har med sig en present för ca 15:- ( vissa har med sig för 20 - 200 ) & sen så lägger man alla paket i en hög & sen delar Paula ( vår lärare ) ut alla presenter . Efter alla har fått paket så får man öppna :D

Gaaah, det är bara 2 dagar kvar tills jag åker till Tanzania & Zanzibar ( Zanznibar ligger i Tanzania, men det är en ö, så man brukar säga Zanzibar ). Det är myysigt att snön kom innan jag åkte, så jag får lite julstämning ♥

Nu ska jag göra läxan tills imorron - Veckans Ord - & sen så ska jag ha prov imorron, men det ska jag inte öva på . Kanske lite bara , men man fick inget papper. Det är så med area, omkrets, volym, vikt & sånt (:



hihi ♥ En bild på min sexiga tandkräm & min sexiga tandborste. Jag gillar inte rosa, men ibland kan det vara lite sött .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0