Dikt ;D

Hihi, jag glömde skriva att jag gjorde en till dikt idag ! :D Den handlar om djur. Jag vet inte om jag ska skriva den här, eftersom jag vill inte att någon ska ta den, så jag tror jag håller den hemligt. Om nån vill se/höra den så kan ni adda min msn så skriver jag den där, min msn: [email protected] ;)

Ja, men jag kan skriva början: Kossan i det blå, svävar på en tå. Himlen är vacker i solens gång, där dansar små älvor till pop rockens sång.

Hahaha, det är bara lite. Det är meningen att den ska vara kul ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hhihhi



vad gör du?:D

2009-12-03 @ 17:51:20
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: hedda :D

vad söööt dikt från mig

2009-12-08 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0