Bilder,( Afrika )

God kväll ♥

Nu har jag nästan packat klart min väska ( där jag har mina saker, inte kläder då ) till afrika resan :D

Imorron kommer ( om jag hinner ) lite bilder på hotellet i Zanzibar där jag kommer bo & bilder på ett av tältet som vi kommer bo i på safarin ♥

Jag vet att jag har varir snål med att lägga in bilder, så här kommer lite nya & gamla bilder :D



En hood - tröja som jag fick igår av mamma. Köpt på ginatricot.



Sen fick jag detta linnet av mamma med. Köpt, kommer inte ihåg.



& sen sist men inte minst, fick jag pösiga, turkosa tunna byxor, osm jag ska kunna ha på safarin .



Bild från igår när det precis hade börjat snöa :D Allt försvann dagen innan, men sen kom det igen.
Jag är medveten att jag ser väldigt trött ut där, men det är så att jag var väldigt trött, så, haha ♥



& sen igår så slog jag in en sak åt pappa & såskulle jag klippa upp en förpakning med snöre & jag fick saxen rakt in i skinnet :o Man ser inte det mycket på bilden, men det är inte så bra bild när man tar så nära på min kamera.



Mina myysiga tofflor ( bild från idag ). Det röda är mina sockor från USA, köpa på Gap förra året .



Hihih, nästan klar med pakningen ♥

Nu måste jag lägga mig, det är ju skola imorron & vi ska mysa hela dan & ha med fika & titta på film :D Så


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hoppas att du får en bra

jul stumpan! :) KRAM.

2009-12-23 @ 22:08:42
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0