3 Dec .

Hej ♥

Sry för dålig uppdatering :/ Jag har varir lite osocial & har inte orkat skriva. Igår som sagt, skulle jag vara med Hedda, Alex & Hugo, men det blev inte av.

På kvällen var jag på ' Snövit och de sju miffon ', jag tyckte den var väldigt bra, för hela familjen :D


Bild från igår. Hade den tröjan då. Kommer inte ihåg var den är köpt, men den finns nog inte kvar i sortimentet !
( Sry, man ser inte mycket av den, men ja, jag hann inte fota flera )

Idag var jag på piano, näst sista gången ! Det är väl okej, jag har typ 3 låtar som läxa ._. Det känns inte bra, men det känns bra att sluta :D



Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Oh, nice tröja!!!



Mysig blogg för övrigt:)

ha en bra lördag!

2009-12-05 @ 12:15:08
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0