Bild på mina naglar :D



( En bild från idag )

Hellu :D

Hoppas ni mår bra ! Själv mår jag bra. Har klippt mig & kommit på en jätte fin frisyr till den, så det känns roligt :) Men ni fattar inte hur bråttom jag hade innan jag skulle klippa mig. Jag hade ställt klockan så att den skulle ringa 10. Vid 10 vaknade jag & tänkte ' jag ligger kvar i 10 minuter till, jag hinner ändå ' . Sen ringer det, då är klockan 11, jag hade försovit mig och jag skulle till frisören klockan 12, så jag fick skynda mig att göra mig iordning och äta frukost och sen fick jag åka ner med bussen klockan kvart i 12. Men jag hann ändå, kanske kom några minuter sent men det gjorde nog inget ^^

Sen efter det så åt jag lunch med pappa, det blev vegitarisk lasange, det var gott och  sen så hade bokrean öppnat så jag gick och kollade lite och hittade en bok som visade hur man gör serier och tecknar (:
Öhm, Jonatan har haft två kompisar i 2 nätter här så det har varit lite liv där nere, tur att man sov över hos Elin & Märta en natt ;P

Nej, men nu måste jag ta ett mellanmål, ha det gött :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0