Svar på frågestunden.

Äntligen , nu jag jag logga in :D

Ja, nu kmr svaren från frågestunden , hihi, det blev 11 frågor , ni kanske tycker det är lite, men för mig är det mycket, hihi 8)



Vad har du för kamera ? :) - Det är faktiskt min pappas kamera, men man kan säga att det är min med. Det är en Nikon D90 - 13 mp - tror jag det är (:


vad gör du ikväll?
- Hm, ja, jag blir nog tvingad att se melodifestivalen & sen blir det väl lite godis & en film efter det ;)


Vad gillar du mest med din blogg? - Hm, jag vet inte ? Min header byter jag ju ibland, så jag kan ju inte säga den, så det blir mina läsare, om man kan säga det :D

hej hej... gillar du att blogga?? hur gammal e du? vilken skola går du på? har du en kille? det har jag!!! gillar du mej? e jag din bästa vän!!!!??? (L) -

Hejhej :)
1. Ja, jag älskar att blogga ! Det är väldigt bra att skriva av sig. Blogg är som en dagbok - men inte så privat - som andra får kolla in i.
2. Jag är 11 år, blir 12 i mars.
3. Skola, hm, det säger jag inte, men det vet du ju redan Hedda, hihi :3
4. Det är klar jag gillar dig !

din blogg äger fett:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack :)

Skulle du dö för den du älskar mest i hela värden?
Vill du gifta dig i framtiden?
Skulle du välja att få mat, fast det inte skulle finnas någon som älskar dig, eller skulle du vilja ha någon som älskar dig över allt annat, men svälta?
Tack för en bra blogg, puss !


1. Jag vet faktiskt inte om jag älskar någon så mycket. Om det skulle varit typ min bästa vän eller någon familjemedlem, så ja !
2. Ja, det vill jag, men inte för tidigt eller för sent. Kanske vid 25 - 30 års åldern.
3. Konstigt nog väljer jag nog ' skulle välja mat fast det inte skulle finnas någon som älskar mig '. Nu kanske du tycker jag är korkad, men jag tänker så här. Om jag skulle svälta ihjäl, skulle jag ju dö & då skulle ju han/hon som älskar mig så mycket bli så ledsen. Kanske låter egoistiskt, men det är inte så jag menar. Bara att jag vill finnas där den som älskar mig är. Om jag är himlen så är jag inte med hon/han + jag tror inte någon skulle älska mig mycket om jag svälte ihjäl, för jag blir lätt grinig när jag är hungrig och vad är det för vän som inte bjuder på mat ?

Tack själv, puss ! :)


vilken storbloggare gillar du mest? ;) <3
puss :D
-

Hm, jag skulle nog säga foki. Jag älskar alla hennes bilder & hennes stil. Men jag gillar Paow också, fast hon kanske verkar som en diva på utsidan så är hon väldigt klok på insidan ! ;P
Pusspuss (:


Gillar du nån just nu? :P (FÖrutom jag då B-D)

Hur sexig är Cw från en skala 1-6(y)
-

1. Ja, jag gillar många ;) Hihih, det är klar jag gillar dig Cw :3
2. Ingen tvekan, 6 :DDD


Är Alex kär i mig ? ;s -

Jadu, jag tror han gillar dig lite. Det är svårt att veta. Jag frågade varför han ville ha bild på dig, han svarade kul. Han tyckte bilden var ful, men han är lite mystisk ^^ Hehe. Jag ska försöka få reda på det ;)


Så. Nu måste jag gå & göra sallad. Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0