Tjena ;)

Tjena alla bloggläsare ! ;)

Idag var jag som sagt på röngten, det gick bra ? HAHAHA, nej, men jag har inte fått svar, det får jag väl sen ? :)
Mitt ben har blivit bättre som tur, eller det blev det nu på kvällen.

När jag hade kommit hem från skolan så visade det sig att jag skulle röngta mig igen, men min vänsterhand , HAHA ;) Vet inte varför, då, men ja.

Just nu sitter jag här & skiver & har precis fixat klart mina naglar - Vita med blått & grönt glitter på .

Jag är ledsen att jag fotar så lite, men min mobils kamera är inte så bra - jätte dålig på kvällen ! -  & systemkameran är pappas ;) Men jag ska försöka fota lite denna veckan. Om jag mår bra på fredag ska jag & pappa åka ut & åka skidor på kvällen ;s Jag är ju lite rädd för skidor från den gången jag bröt benet, men det ska nog gå bra & det blir nog mysigt, men jag är osäker om jag blir bra, men det är ju faktiskt ca 3 dagar kvar ;)

Här får ni en annan bild som jag fotade för ca 1 ½ vecka sen :D



Själv tycker jag den är väldigt mysigt ! Fast jag tänker på julen när jag ser den, Haha !

JUSTE ! Har ni också snöstorm där ni bor ? :o Det blåser som in i & det snöar, Usch, fast jag vet inte om det var mer innan vid typ 2 - 4 tiden, för jag ser inte ut igenom mitt fönster för det är vatten av snön över hela fönstret ^^

Hoppas ni får en trevlig läx / mys / vanlig / romantisk kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Fin blogg

2010-02-03 @ 17:22:58
URL: http://velepa.blogg.se/
Postat av: t a v a '

ah vi har värsta snöstormen ;s

2010-02-04 @ 21:00:41
URL: http://ttavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0