SHALALALA



Tjena bloggläsare (:

Iadg har man då shoppat med mamma ( det bara blev så ) på familia. Först var jag hos kiropraktorn i ca en timma & sen skulle vi äta på familia, så ' råkade ' vi köpa lite saker, haha -.-' Bilde kommer väl sen, eller nån annan dag.

Vet ni ? Jag vill faktikst inte att det sa vara fredag idag ._. Jag är så himla uttråkad & det känns verkligen inte som en fredag. Mamma skulle sminka mig, för jag ville se hur hon gör det, men det har inte blivit av än, hon håller på med uppgifter & sånt ör hon studerar. LALALALA. Man får hoppas att det blir snart.

Jag har inte så mycket att blogga om just nu, så ni får ha en så bra fredag, kanske det blir ett inlägg lite senare, men vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: elina

Hej, jätte fin blogg :D

2010-02-27 @ 15:47:27
URL: http://fluffiiigt.blogg.se/
Postat av: mickis :)

Blahh, sluta va så sööt sis ! ;D <333

2010-02-28 @ 11:33:41
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0