Loved you once .



Mjoo :D Hoppas ni mår bra ! Själv gör jag det :)

Idag var jag hos en kiropraktor ( stavas ) bara för mitt ena ben är kortare ju . Han tryckte på punkter & sånt, inte särskilt kul, men man missar ju lite av skolan + jag fick gå upp klockan kvart i 8 ;) Men iaf, jag var där från 9:30 - 10:45 & det tar ca 30 - 40 minuter att köra hem , så jag fick äta med mamma, en räkmacka, mums ! :D

Sen i skolan hade vi nationella proven ! ... Nej, jag bara j*vlas lite med er . Fast vi hade på sätt & vis det. Det var från 2002. Vi skulle se ungefär hur det såg ut Sen slutade vi 13:30 och nu är det looov :D YÄÄY. Ja. Efter så var jag med Hedda ;) Hihi.

Nej, men tycker ni jag ska lägga in en video på min blogg där jag sjunger ? :) Jag är så himla osäker, höhö.

Ne, men nu måste jag dra, måste ju göra mig klar för fredagmys & tacos 8D

OBS ! Idiot  <--- bara riktat för en person, bry er inte ;)

PS. gillar ni bilden ?

Kommentarer
Postat av: hedda :D

Ja, jag älskar bilden. Lilla Aron(L)

MM, jag tycker absolut att du ska lägga ut ett videoklipp!! Du vet att du har världens bästa röst!<33 Är så avundsjuk! Ha det bra! min vän!!! eller bästa vän!! (L) men ät mycket tacos! ses! (L) ha en bra mysfredag!

2010-02-19 @ 18:42:47
Postat av: ida.

okej kul :)?

neinte så mkt faktiskt :D

2010-02-19 @ 19:05:16
URL: http://idaknutsson.blogg.se/
Postat av: elin ♥

Lägg upp en video! :D<3

2010-02-24 @ 16:26:28
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0