<3

Jaha, då ska man till väla snart ( ett köpcenter ). Ska äta lunch där med mamma & sen köpa nått till mormor. Sen ska jag vara med bästaste Hedda :D <3 Ja, så jag hinner bara göra detta & sen måste jag dra, puss & hej leverpastej (a)

Dagens kläder:  underkläder, tröja i ränder, jeans.
Dagens frisyr: Utsläppt, lite plattat hår, klämma.
Dagens smink: lite mascara. 
Dagens planer: Vara på väla & vara med Hedda :D <3
Dagens hiss: Väla & Hedda :)
Dagens diss: Hm, måste kolla på blommor ._.' 
Dagens låt: Hallelijuah ( vet inte riktigt hur det stavas ) 
Dagens film: Inget.
Dagens vill ha: Löshår, mobil, örhängen, hörlurar.
Dagens saknad: Hedda O.o
Dagens humör: Glad
Dagens längtan: Hedda ;]]
Dagens mest använda: Data, men jag ska snart gå, så, ja.
Dagens måste: Äta x'd
Dagens bild:

Det kanske kommer bilder, efter dagen, det bror på om jag har tillräckligt minne på mobilen :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0