17 Dec, 1 dag kvar :D

Hejhej bloggen ♥


Ser ni att det har blivit snö som faller i bakrunden ? (: Hihi ♥ Det är hon som har gjort min header, som har fixat det till mig, hon är så himla duktig :D

Ni kan läsa hennes julblogg HÄR

Visst är den fin ?

Idag så var det julklappsutdelning i skolan. Jag fick Adrians, som var det paketet som kostade 40:- (: Det var en söt Baby Ray ( liten häftsak, glömt vad det heter ) som var blå. Man fick massa häftstift med. Hugo fick mina 4 pennor, som man trodde var blyerts ( har fått hjärnstop, heter det blyerts ? Gah ), men det är stiftpennor. Han bytte en mot en godisbit med Timme, haha, det kanske var lite mer ' tjejiga ' pennor .

På lång rasten var det STOR snöbolls krig i parken, fick säkert 8 mulningar & 6 äggningar :o Jag trodde jag skulle bli väldigt sjuk, men jag har väldigt bra imunförsvar, jag har bara lite ( okej, inte lite, men det passade in i meningen ) & har ont i huvudet.

Sen sista lektionen tittade vi på Polar expresen, elr nåt ( en film ) med 4:orna :D Jag har sätt den innan, så man visste ju lite vad som skulle hända. Vi hann bara se halva, men vi ska se klart den imorron :D

& imorron åker jag till AFRIKA ♥♥♥

Först klockan halv 4 åker vi till Ängelholm & sen med plan till Stockholm - Arlanda - . Från arlanda till Afrika ( nån stans ) & sen dit vi ska, elr nåt sånt. Vi kommer till Afrika på morgonen på lördag, det skiljer 1 - 2 timmer i tiden, vet inte om dte är bakåt elr framåt, men nåt.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, blir kanske ett inlägg senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0