Sommar + lov = saknas !

Hej ! Förlåt för det inte blev något inlägg mer igår, men mamma & pappa satte på en film & då kunde jag inte gå upp mitt i filmen, så jag skriver 62 minuter efter dagen ^^ Jag höll på med ett inlägg innan, men jag hann inte publicera, så ni får det nu:

Hej igen ! :D

Det blev precis ( Okej, kanske 40 minuter sen ) mörkt efter dimman/regnet . Jag kollar just nu genom alla fokis bilder sen maj/juni, och gud va man får sommar längtan !
Här är några sommarbilder, härligt med sommar !



Sov gott !

Kommentarer
Postat av: hedda :D

ååååååååwww vad fina bilder jg saknar väkligen det ! det va sååååå roligt den dagen!!! ps: bilden på mig va as fuuul ! fast et e roligt att va med ¨på din blogg igen !! tack gumman ! ;) (L)

2010-03-21 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0