^^

Heeey !

Lite sjuk fortfarande, men ska nog gå till skolan imorron :) Jag saknar faktiskt skolan nu !

Just nu har jag ätit upp min Macdonald´s mat, höhö, jag vet att det är onyttigt men när man är sjuk får man äta sånt. Hela familjen är sjuk, faktikst. Mamma blev förskyld igår kväll, pappa verkar ganska bra nu, men han var sjuk igår och Jonatan hade feber, men jag vet inte om han har det längre.

Hehe, nån mer som kollar på Ellen ? Fast ni kanske är i skolan/ på jobbet. Snart ska jag til örondoktorn och jag måste duscha, så vi hörs ! :D

Macdonald´s ;P

Nu måste jag duscha, puss :)


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hej, kul att du gillade legobitarna! Dom kommer från L8Nyberg. Du kan kolla på deras hemsida! :D

2010-03-24 @ 17:29:58
URL: http://sevenstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0