Sista dagen som razta :/ <3

Tjena alla ;D

Igår hade jag gäster, så jag hade inte tid till att skriva ;) Idag så spelade jag tennis, som jag alltid gör, klockan 12:00 - 13:00 & jag har duschat & ätit , så jag har gjort all grovgöra, förutom sova :)

Jag har inte så mycket att skriva, så det blir bilder från igår, när jag fotade lite med pappas kamera, Nikon D90 ;)

En bild på den fina himlen :)


Hihi, en bild på min festis ( sry, fel håll, men jag orkar inte vända den :d )


Eiffeltornet, hihi, fel sida igen, orakar fortfarande inte, såklart ! Haha. Kanske lite suddig, men jag gillar den ;)


Jag orkar faktikst inte lägga ut mer bilder, haahhaha ! Men jag har mycket att göra tills imorron för jag var ju sjuk ;/

OBS!
Sista dagen som jag är razta :s <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0