Razta flätor

Tjena bloggläsare !

Jag tror inte jag orkar skriva om resan idag, eftersom det tar tid att lägga in bilder :/

Men istället får ni se mina razta flätor !


Jag just nu.



Mitt hår ser kanske lite konstigt ut i färgen, men det är bara för ljuset. Flätorna håller på att gå upp & pärlor håller på att åka av hela tiden, så jag gör egna, så om vissa ser konstiga ut är det jag som har gjort dem ^^ Sen, så har jag uppe mitt hår i en klämma, så det sitter inte så.

Hoppas ni får enn trevlig kväll & ni som kanske börjar skolan imorron, lägg er inte för sent !
( Jag börjar på tisdag )

Sen klockan 21:00 är en film som jag ska se, kanske vi ser samma film (:



p.s Den rosa stora tröjan är göpt på ginatricot & den vita långarmade ( som man typ inte ser ) är köpt på H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0