Bajs, läääääääxa .

Tjenare !

Hur har ni har det idag då ?  =) Man hoppas på bra ;P

Inatt hade det snöat mycket så det var stort snöbollskrig i parken på rasten, usch, fick 3 hårda bollar i bakhuvudet :o Inte så trevligt... Sen en i pannan.

På tavaln var det mycket läxor ;s Typ 3, 4 till imorron, som tur har jag nästan gjort alla utom att plugga på provet :) Men det är bara två sidor om länderna vid medelhavet.

SHIET, nu kom jag på att jag hade en annan läxa också ._.' ska göra ett reportage, elr något i den stilen om nån plats i europa.

Fick just reda på att mitt ben som jag bröt för ca 2 år sen är 4 cm kortare, det är en bra bit.  Jag visste redan att det var kortare, men 4 CENTIMETER !? Det är väldigt mycket. Jag känner ju när jag gå att det är kortare. Mina höfter är ju på olika höjder & så & jag får ont i ryggen. De har inte bestämt vad de ska göra, stoppa växten i andra benet elr nåt helt annant ? Men vi får se ;)

Nu måste jag göra läxan ( & kolla klart på twiligth ;D Kanske snacka med Hedda på skype sen, men hon är på fotboll nu, kommer väl hem om ca en kvart ? )


Dagen bild. Solnedgången på campingen mitt ute på savannen i Tanzania



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0