Ska till röngten halv 8 -.-'

Tjena alla !! ;)

Tack för de fina kommentarerna, de är verkligen kul att ni tycker om min blogg ;D


Hedda ville så gärna att jag skulle skriva, så det blev ett inlägg nu :) Jag har egentligen inget att göra, men det är som sagt för heddas skull .

Idag steckte jag benet, AAAUTCH, har haft ont hela dan, det tog 45 minuter att gå hem, annars brukar det ta 15 :o Tack Elin, Märta & Lisa som hjälpte mig hem, det var så snällt :DD

Imorron blir det röngten, hoppas bara det inte är det jag skadade jag ska röngta( Det stavas väl så ? ^^ )


Men nu måste jag lägga mig, röngten är klockan halv 8 imorron !!! :o

Sov gott alla ;D

Ca en och en halv vecka sedan tagen bild ;) Hoppas ni gillar den !




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du röntgas?

2010-02-02 @ 12:24:58
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0