Bilder från idre

Hejhej !

Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag kollade på massa klipp när jag var liten, fast jag hittade inte de roligaste :( Idag vet jag inte vad som händer. Kanske film, kompis, låtasas att det är söndag. Hm.

Ni får lite bilder från Idre, iaf ^^


Fotad genom bilfönster. Nånstans i Dalarna, tror jag.


Hihih, jag tyckte träden såg så roliga ut ! ^^ Fotad genom bilfönster


Idre fjäll, fotad genom bilfönster


Fotad genom bilfönster.


Mitt och Jonatans rum .


Köket.


En kopp choklad och ballerina ^^






Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg!



Förresten, jag har en frågestund på min blogg, släng gärna in en kommentar eller två!

Alla kommentarer är välkomna :)



Ha en underbar måndagskväll :)

2010-04-05 @ 20:06:29
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0