Tjabba labba

Hejhej. Det blev ju inga bilder igår, så här kommer dem ( det var mycket mer prudukter, men det var mammas & brorsans )
 Lyssna på denna låten när ni kollar på bilderna (a)


 LdB, bronze. Köpt: Åhlens, Pris: ?

 Jordgubb & Vanilj mask. Köpt: Åhlens, Pris: ?

 Eyeliner :D ( Både min & mammas ) Köpt: Åhlens. Pris: ?




Ja, som sagt, jag var ute igår & här kommer bilder vid stranden ( Det var MYCKET finare IRL ) Så här kommer bilder på det (:

 Vid backen, solen var fortfarande uppe, det var så himla vackert.

 Det var snäckor ÖVERALLT, väldigt vackert.

 Det vackra havet, som var knall ljust blått.
 Allt var snäckor, det var på andra sidan lika mycket (a)

 När solen höll på att gå ner.

 Jag kom ihåg i sommras, då jag Alex, Timme, Märta, Elin & Tuva badade där & klättrade på dom stenarna :D <3 Det var så himla kul :P

 En brygga , hahaha.

 Jag med min fula näsa :D


 Jag i solskenet :D

 Haha, när jag går upp för backen.

 Min sko bland löven (a) <3




Mohahaha, ni får ingen mer bild, det blev ändå för mycket, det kommer säkert se helt crazy ut, btw bildläggtagaren elr nåt sånt är helt matt, så ja, man får vänta lite.

Om dagen ( idag ) kommer säkert senare ikväll elr imorron. & tänk !? Jag börjar skolan i övermorron -.-'

Puss & hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Linnea MN

Fin blogg :)

2009-11-01 @ 00:55:49
URL: http://liesbeyond.blogg.se/
Postat av: salle balle <3

finaste bloggen! :) <3

2009-11-01 @ 12:00:23
Postat av: DialaAmeliaSaleh

Sv: tack för din röst:))

2009-11-03 @ 16:46:43
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: ElinPelin

übersöta bilder :''3

2009-11-14 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0