19 Nov.

Tjenare ♥

Idag fixade vi med våra länder i skolan igen & sen så satte vi pris på sakerna till loppisen :D Till loppisen tog jag med tre vaser - röda till typ orseédeer, om det nu stavas så - , två ljushällare & tre andra gick i sönder, ett spel & en lampa, tror det var allt.

Iaf, imorron är det med Demokrati dagen ♥ Vi ska träffa politikerna & visa i olika skolor ska läsa upp sina saker för dem, hoppas våran klass vinner (: <3 Det är så några i klassen - De anomyma skåne partiet - ska läsa upp saker dom har skrivit vad de vill förbättra i vår stad & i vår skola & sen hur vi skulle få det, som om vi ill ha bättre mat, så kanske vi höjer med maten med någon krona. Det ska iaf bli kul.

Efter skolan var jag med Hedda, elr jag var på piano först. Efter pianot åt jag & Hedda på McDonalds  

hahaha, där inne ja x'd McDonalds ♥


Jag tog en Ost burgare & en pommes & så delade Hedda & jag på en mini cola (: Hedda tog samma fast den lite annorlunda hamburgare.

Här är lite bilder som vi fotade innan vi skulle gå in på McDonalds, alltså där ute.

 

Hihihi, bilden blev inte så bra ^^



En sötsöt bild på Hedda, mohahaha, hon gillade inte den, men jag tycker den är übersöt ♥

 

Denna bilden är vacker, tycker jag, den syns bättre i mobilen.



Hhahaha, Hedda x'D



Sen när vi kom till Hedda så åt vi hennes muffins som hon hade bakat, gooda ♥



Hihihi ♥



Visst var våra ballonger från McDonalds fina ? ♥



Sen efter lite data & fika så höll vi på att sminka oss & måla naglarna, hahahaha.



Så blev naglarna, fina :D Tack Hedda, ihiiih 8D



Så här blev min sminkning på Hedda, blev riktigt nöjd, det var ap snyggt, lila ögonskugga med lite mascara.
Jag orkar inte lägga upp på mig, jag fick inga bra bilder på mig ^^

Nu ska jag lägga mig, jag ska å mycket imorron så jag måste sova nu, godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0