Bilder, 16 Nov.

Hejhej

Idag var jag hemma, fast jag var först i skolan för jag skulle prata med min lärare & sen så gick jag hem, eftersom jag hade ont i magen. Jag mår bättre nu, har lite ont i magen & lite i huvudet, men jag ska gå till skolan imorron ;/

Grattis Melina på din 13 - årsdag, hoppas du har haft den bästaste födelsedagen. Pussar & kramar alice (: <3

Hm, bilder från igår som jag lovade, kommer här :D

 
Bilen åkte ju, så det var svårt att få en bra bild :D En sjö, & några små pölar, typ i mossan, i hbg, elr nåt, utanför hbg kanske.



Hihihi, lite trääd 8D



Bara för jag gillar denna bilden (:



Grönt grääs 8DD



En kryka där långt borta.

 

Åkrar (:



Media Mark - Allting annat känns puckat x'd Inne där fanns över 80 tv- apparakter på sammtidigt x'd Det såg puckat ut. Det är i Lund, det var en gullig kille där också, han bytte kö & ställde sig bakom mig, fast den som jag var i var längre , hihihi



Ihiih, jag igår. Konstig bild, men jag gillar den, på nåt sätt.



Finfina Matilda, det var hon jag var hos & hennes två bröder, som jag inte fotade. Sara ville inte att jag skulle fota henne & Tildas systrar ( Tilda var sjuk ;s ) ville jag inte fota & inte Sara syrra heller (:


Jag orkar inte lägga ut mer bilder, är lite trött, så det får räcka.

hahaha, btw, jag snckade ungefär med Hedda i en timme idag. Först snackade vi i 31 minuter & sen så la jag på & sen så ringde jag igen i typ 12 minuter & nån la på & vi snackade i 20 minuter & sen långra till samtal i några minuter, jag vet inte riktigt ^^

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 22:35:17
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 22:35:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: emma

så tråkigt. hoppas du blir gladare snart sötnos

Postat av: Sophie

Du kanske har en beundrare :P

2009-11-17 @ 07:16:21
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0