8 Nov.

Hejhej.

Tack så mycket för alla fina komentarer.

'Ni' vet säkert själva att man ska möta en annan person som man själv vill bli mött ? Ja, & det är väl inte kul att läsa att sin kompis är ful ? Eller att man har ful näsa, fast man inte än har visat den ?

Jag vill bara 'säga' att man ska tänka sig för vad man skriver, för ord kan skada, till & mer än fysiskt.

Hoppas ni håller med & verkligen ' lyssnar' vad jag har 'sagt' nu (:


________________________________________________________________

Iaf, idag har inte hänt mycket, bakat lite choklas muffins & Aron trodde det var hans, hahahaha. & sen var det farsdag, Hm, pappa fick en bok där det står om GI - mat & två andra saker som jag inte vet, jag betalade bara 11, hahahah, av boken x'd Jag skulle betala 20, men ja, mamma sa typ nej ? (:





Kommentarer
Postat av: diana

fin blogg du har :)

2009-11-08 @ 19:01:31
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 19:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0