7 Nov, tråkigt inlägg.

Åh nej, jag skrev ett låångt inlägg & sen försvann det, det stod iaf att jag hade haft feber i Onsdags & Torsdags, på onsdan 38,8 & torsdan 38,0

Sen på fredan hade jag ont i halsen & huvudet men jag fick gå till skolan klockan halv 12, då jag tog vaccinet.
Hade intre alls ont, men fick lite ont på kvällen ;s

Sen idag tog man ett inytt pass, usch va ful jag blev, det såg ut som jag hade dubbelhaka, hahahaha & jag ska ha den till jag blir 16 år!? Asså herregud, det kommer se roligt ut x'd btw, mitt andra var från 2004, när jag var 6 år (:

Sen var jag med Hedda & vi gjorde lite saker. Hennes granne & hans kompis kom över & de var ganska konstiga & sen han som är Heddas granne, som heter Oliver, trodde jag var en 96:a, Hm, Blä.

Hahahahaha, iaf.

Puss & hej leverpastej :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0