30 Nov.

Heej ♥

Varit i skolan idag som vanligt -.-' Inte så kul , hatar måndagar.

Vi bytte platser & jag kom brevid Hugo :P Hahaha, först satt jag bakom honom & sen framför & nu brevid. Det blir mycket Hugo, haha !

På musiken så sjöng vi låtar från mitt gamla dagis, duvungarna. Jag fattar inte varför, för det är nån konstig berättelse & sen är det låtar efter, det är sånna dära barn visor, hihi. Jag vet inte vad Hasse ( min musiklärare ) tänkte, att vi ska lyssna på dåliga låtar ? Fast nån av dem var ganska söt. Hedda & jag var typ bara dem som sjöng, fast vi sjöng det fulaste vi kunde eftersom vi har lite högre röst så vi måste sjunga högre toner & vi kan inte sjunga låga, iaf inte jag (:

Men efter rasten så skulle vi göra nåt konstigt test som över typ 5 000 personer är med i, i femman tror jag. Man skulle visa en lapp på fredan om man fick vara med, men jag glömde & sen så ringde jag mamma & pappa , men ingen svarade så jag avr inte med på testet :D Tur, eftersom jag ville inte.

På träslöjden gjorde jag klart min 'snurra'. Det är som ett sånt lotto hjul. Hahaha & sen så gjorde jag en Emo tomte som jag täljde :D Den är till Jonatan, men den blev inte klar. Haha, den har svart hår & man ser bara ett öga & det kommer vara guldigt & stort, sen har han en tomteluva & hans fötter är jätte gulliga, bilder kommer när den är klar.

Efter skolan bjöd Hedda mig på bulle med bulle, gott (a) Haha, Isabell, du var visst töörstig ! Hihi.

Ja, det var min skol dag .


Kommentarer
Postat av: Mickis :)

Hahha, bulle med bulle xD :) <3

2009-11-30 @ 17:08:42
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0