Lucia :D

Tjena !

Sry för jag inte har skrivit på ett tag. Jag var väääldigt ledsen i fredags för att Calle åkte ut &då hade jag inte lust att skriva. Sen igår var jag på målarskola & sen hade jag ' julafton ' typ :D Men det är ju därför jag är i afrika på den riktigt julafton, så det går ju inte. Hihi, jag fick lite söta små saker . En platt/lock - tång av farmor & farfar, ett par hörlurar av farmor & farfar, pengar av mamma & pappa, pengar att sätta in i mobilen av Jonatan & en webbkamera av mormor.

Hoppas ni hade en bra lördag .

Idag har jag varit på tennis & snart ska jag på lucia glögg ^^ Det är ju faktiskt lucia idag & tredje advent :D

Hoppas ni får en bra lucia dag, så ska jag göra det sista innan jag ska åka.

Puss & hej :D

btw, om det är nån bokstav som saknas är det för min tangentbord är sönde, typ :(

Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

å tack! ;D

2009-12-13 @ 21:14:01
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0