Godnatt :D

Hejhej ! ( jag skriver som det var Lördag, fast klockan är över 12 )

Ikväll har jag inte gjort mycket. Jag gjorde två halsband, ett till mamma & ett till nån ? Iaf, det kanske blir bild på det imorron. Pappa gjorde lasange som tar några timmar. Vi kollade på en dubbad Finsk film :o Hahaha, fast den var lite sorlig & söt. Sen så ville jag se Robinson så jag gick ner, men såg jag att det var en bra film på tv 4 + så jag kollade på den, när Robinson nästan var slut. Sen så klockan kvart över 9 så skulle Jonatan & jag sluta äta & dricka eftersom vi skulle ta nån drick vaccin, som man behövde ta för Afrika resan . Sen så spelade Jonatan & jag lite Rock band 5 :D Jag spelade först trummor. En timme efter så tog vi drick vaccinet & sen så spelade vi lite till, fast jag sjöng då.

Sen klockan hlav 12 gick & jag upp hit & gjorde lite saker.

Men nu måste jag verkligen sova, eftersom jag ska till mormor imorron för hon fyller år. Jag åker halv 9 så det blir inget inlägg på da´n, kanske kommer på kvällen (:



Nån bild från Julmarknaden från i fredags, var där med Elin, Märta & mamma.



Det var äpplen som hängde i träden .



Bara för jag gillar skuggorna :D



Man fick grilla äpplen (:



Apelsiner :D



Det är en gran som lyser där på det vattentornet. Det var väldigt långt bort & det är ganska högt, men det ser ut som tvärtom :P Ni ser väl den ?



En fin julgran av brysselkol & mossa, typ & nån doftande blomma .




Nu orkar jag inte skriva & läggupp bilder mer. Godnatt !






Kommentarer
Postat av: hedda

2009-12-08 @ 14:48:47
Postat av: hedda :D

hej hej du måste göra mer inlägg p..s din blogg är fin fin och bra bra tack och hej leverpastej hejdå

2009-12-08 @ 14:50:13
Postat av: Millah

HÄÄÄRLIGT =) Kramar

2009-12-09 @ 15:57:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Ja han är så grym =)

Ja fast spela roll vem som går längst sen haha.

Tycker iaf han ska vinna =) Kramar

2009-12-09 @ 16:01:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0