Frågestund :D

Hej alla lääsare :D

Det var visst ingen målarskola idag, det är nästa lördag, den 12:te (:

Tänk, det är mindre än 2 veckor jag ska till Afrika, det känns konstigt .

Bara för jag tycker det är kul, så startar jag en FRÅGESTUND nu, jag svarar så ärligt jag kan & frågestunden avslutas på Måndag.

Så, börja fråga på ! (:


btw, sry för det inte har varit några bilder på långe i inläggen, men det är därför det har hänt en sak så jag inte kan lägga in bilder, ska försöka fixa det !


Kommentarer
Postat av: Hillevi owo

Hm.

Hur gick det på blind-dejten? 8'''3

2009-12-05 @ 12:37:19
Postat av: elin hallmaan

Sv: Ja precis, så jag tänkte :)

2009-12-06 @ 00:20:29
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0