9 Dec, sry !

Gud, jag är jätte ledsen för att jag inte har skrivit !

Hoppas att ni inte är arga på mig nu :/ <3

Jag har bara inte haft lust att skriva & jag har varit ganska upptagen/stressad. Det är mycket med skolan, för snart är det ju nationella provet , fast det är mycket med julen & resan & så också. Eftersom nästan hela denna dagen har gått är det 8 dagar kvar tills jag åker till Afrika ( Tanzania, Zanzibar ) .

Idag i min present kalender fick jag en jätte fin blus som var röd, den passar bra till julen ! Köpt på Kaphal, tror jag.
Eftersom jag inte ska vara hemma på julen så ska jag fira jul på lördag med farmor & farfar (: Hmm, undra vad jag kommer få ( Höhö, jag vet nästan allt, tror jag ^^ ) .

Nu ska jag fixa lite med julklappar & myysa ;D

Ha det gött !



Bild från i Måndags. Min kusin, en flummbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0